donderdag 18 augustus 2011

Auw……., dat doet zeer.



Vandaag nog wat snoeien in de tuin, een grote boom waarvan de onderste takken door het gewicht van de bladeren en de zaden in mijn uitzicht hingen. Dus met de heggenschaar boven mijn hoofd de onderste takken flink uitsnoeien. Even  bukken om het snoeisel te ruimen en weer opstaan. Net op het moment dat ik weer stond en omhoog keek valt er een anderhalve meter lange dode tak in mijn oog. Gelukkig net naast mijn lens maarwel een sneetje van 3 mm in mijn oogbol. In het ziekenhuis heeft de oogarts de laatste splinters er uitgehaald. Ik mag gelukkig alles nog zien J.

2 opmerkingen:

  1. Pijnlijk en vervelend , Het lijkt mij super irritant als er iemand in je oog zit te pielen, maar een splinter kun je ook niet laten zitten dan is het of je een boom in je oog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Môgge Theo,

    Hoe is het met je oog? Heb je al kunnen fietsen? En bevallen de F-lite's? Ben je er tevreden mee? Merk je al wat van de lichtere loop en de hogere snelheid? Laat maar horen!

    Groetjes, Robert-Jan

    BeantwoordenVerwijderen